Відтепер працівники станцій Київського метрополітену будуть боротися за звання «Краща станція року» та «Кращий працівник року»

З 1 квітня 2010 року набирає чинності Положення «Про кращий колектив станції комерційної служби», метою введення якого є поліпшення якості обслуговування пасажирів та підвищення мотивації працівників кас та контрольних пунктів до якісної та ефективної роботи.

Основними критеріями оцінки роботи працівників є доброзичливе ставлення до пасажирів, відсутність обґрунтованих скарг.

Вже за підсумками II кварталу 2010 р. буде обрано три кращих колективи станцій та кращі працівники за професіями: старший касир, касир, контролер та інспектор.

Працівники кращих станцій отримуватимуть грамоти та матеріальне заохочення.

За підсумками 2010 року буде обрана «Краща станція року» та «Кращий працівник року».

Тому, коли ви побачите на станції грамоту «Кращий колектив», то можете розраховувати на максимально якісне обслуговування і всебічну допомогу з боку працівників метрополітену.

Ми прагнемо, щоб після знаходження в метрополітені, у вас залишалися лише позитивні емоції.

Ми будемо й надалі робити все, щоб забезпечувати вам комфортне знаходження в метрополітені на всіх станціях без виключення.

Для нас важлива ваша думка, тому просимо свої відгуки про роботу працівників кас та контрольних пунктів залишати за телефоном «Гарячої лінії метрополітену» 537-55-05 або на сайті метрополітену http://www.metro.kiev.ua

КП «Київський метрополітен»
metro.kiev.ua

Запись опубликована в рубрике Метро Киева, Киевский метрополитен. Добавьте в закладки постоянную ссылку.