Прем’єр-міністр України Микола Азаров відвідав станцію «Деміївська»

24 квітня 2010 року під час робочої поїздки прем’єр-міністр України Микола Азаров проінспектував хід будівництва транспортної розв’язки на Московській площі та трьох станції метро «Деміївська», «Голосіївська» та «Васильківська» на Куренівсько-Червоноармійської лінії.

Презентуючи станцію «Деміївська», голова правління ВАТ «Київметробуд» Володимир Петренко зазначив, що «Деміївска» — перша у складі трьох станцій одного пускового комплексу, довжина дільниці складає 3,7 км. Дільниця побудована в заплаві річки Либідь в складних геологічних умовах. Траса пролягає по Голосіївському проспекту і Васильківській вулиці біля житлових будинків. «На сьогоднішній день готовність трьох станцій різна: «Деміївська» — орієнтовно 95-97%, у т.ч. — побудована тягова підстанція, змонтовано частину устаткування; «Голосіївська» — менш готова, але конструкції побудовані, залишилося виконати оздоблювальні та монтажні роботи; «Васильківська» — готовність станції приблизно 80%, почалися оздоблювальні роботи. Для того, щоб завершити роботи зі спорудження дільниці метрополітену від станції «Либідська» до станції «Васильківська» із оборотними тупиками, потрібно 800 млн. грн. За умови їх отримання, Київметробуд може здати станції вже цього року» — наголосив В. Петренко.

Прем’єр-міністр України Микола Азаров висловився за послідовне введення трьох станцій, оскільки реально виділити 800 млн.грн. у цьому році Кабінет Міністрів не зможе. Однак аргументи очільника Київметробуду стосовно доцільності введення усіх станцій одночасно переважили. На бік київметробудівців став перший заступник голови Київської міської державної адміністрації Анатолій Голубченко, який запропонував взяти кредит і добудувати станції, оскільки, на його думку, «ці станції кожного місяця потребують багато коштів на їх утримання, на охорону, на відкачування води, тому правильніше буде їх якнайшвидше здати в експлуатацію».

Ці аргументи виявилися переконливими і Микола Азаров запевнив: «400 млн. грн. я вам гарантую, що ми дамо сюди такий ресурс, і давайте подумаємо, щоб ще 400 млн. грн. додати через державні гарантії. Але за умови, що 31 грудня люди вже їхатимуть. Домовилися? Так! Нам зараз дуже важко знайти ці гроші, але ми знайдемо, річ у тому, що заморожені гроші коштують набагато дорожче, ніж ті, які працюють. І потім: важливість цієї ділянки дуже серйозна!».

Таке рішення прем’єр-міністра України надихнуло присутніх заговорити про подальші плани щодо розвитку столичної підземки. Начальник Київського метрополітену Петро Мірошников висловився за продовження спорудження Куренівсько-Червоноармійської лінії у бік житлового масиву Теремки. «Якщо говорити про найближчу перспективу, то, з урахуванням того, що на цій дільниці знаходиться техніка, було б доцільно продовжувати будівництво без зупинки до Одеської площі і здати станції «Виставковий центр», «Іподром», «Одеська площа». Зараз нам необхідно 15 млн. грн. на проектні роботи. Якщо ми не профінансуємо проект, то зупинимося і закінчимо будівництво на цій лінії» — сказав керівник метрополітену. Анатолій Голубченко поручився, що проект будівництва трьох станцій до Одеської площі буде виконано за кошти місцевого бюджету.

Підбиваючи підсумки цієї важливої як для Київметробуду, так і для всіх киян, наради, прем’єр-міністр України Микола Азаров наголосив на тому, що досягнуто домовленості «і по проекту, і по коштах».

КП «Київський метрополітен»
metro.kiev.ua

Запись опубликована в рубрике Метро Киева, Киевский метрополитен. Добавьте в закладки постоянную ссылку.