Контактний центр «15-51» приймає звернення, пов’язані з нагальними потребами Євромайдану

У Контактному центрі міста Києва набули зростаючої популярності питання, які стосуються допомоги учасникам Євромайдану.

Для реєстрації таких звернень було ухвалене рішення ввести окрему рубрику під назвою «Допомога учасникам масових акцій», яка включає в себе наступний перелік питань:

«Медична допомога»,
«Харчування»,
«Одяг»,
«Житло»,
«Транспорт»,
«Інфодовідка»,
«Розшук людей»,
«Громадська охорона порядку»,
«Фінансова підтримка» та ін.
У результаті Контактним центром сформовано базу даних щодо контактів, адрес та порядку взаємодії громадян з відповідними організаціями, у тому числі створеними під час проведення масових заходів.

«Контактний центр працює в цілодобовому режимі. Хоча в переважній більшості до нас звертаються з питань функціонування міста, сьогодні є необхідність допомагати громадянам, учасникам масових акцій з питань отримання медичного забезпечення, безкоштовних місць харчування та обігріву, транспортування та інших. Тож, кожному, хто потребує допомоги, установа надасть максимально необхідну інформацію та сприятиме вирішенню невідкладних питань», – повідомив директор КБУ «Контактний центр міста Києва» Єгор Стефанович.

Таким чином, громадяни, які потребують оперативного реагування з вищезазначених питань, мають можливість звертатися до Контактного центру міста Києва за багатоканальним телефоном 15-51 (зі стаціонарного) або (044) 205-73-37 (з мобільного). Крім того, можна скористатись веб-сайтом «Контактного центру міста Києва» (www.1551.gov.ua), електронною скринькою (info@1551.gov.ua), мобільним додатком «КМДА 1551».

Київська міська державна адміністрація
kievcity.gov.ua

Запись опубликована в рубрике Новости Киева. Добавьте в закладки постоянную ссылку.