Звіт про результати періодичного відстеження результативності розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.03.2010 № 197 «Про скасування розпорядження Київської міської державної адміністрації від 23.08.2007 № 1100»

1. Вид та назва регуляторного акта.

Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.03.2010 № 197 «Про скасування розпорядження Київської міської державної адміністрації від 23.08.2007 № 1100».

2. Назва виконавця заходів з відстеження результативності.

Департамент суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

3. Цілі прийняття акта

Розпорядження Київської міської державної адміністрації від 30.03.2010 № 197 «Про скасування розпорядження Київської міської державної адміністрації від 23.08.2007 №1100» підготовлено на підставі наказу Головного управління юстиції у м.Києві від 04.02.2010 за №138/02 «Про скасування рішення про державну реєстрацію нормативно – правового акта», у т.ч. висновку №1/42 від 04.02.2010 року про скасування рішення про державну реєстрацію нормативно – правового акта (розпорядження Київської міської державної адміністрації від 23.08.2007 №1100 «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами в м.Києві»), а також на підставі листів Головного управління юстиції у м.Києві від 04.02.2010 №1179 та від 22.02.2010 №1179 про необхідність скасування зазначеного вище розпорядження та доручень Київського міського голови від 08.02.2010 №4062 та від 24.02.2010 №6535 про вжиття відповідних заходів відповідно до вимог чинного законодавства.

Основною метою прийняття розпорядження є реалізація принципів державної регуляторної політики, визначених Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», а також приведення розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідність до вимог чинного законодавства.

4. Строк виконання заходів з відстеження:квітень-травень2014 року.

5. Тип відстеження:періодичне.

6. Методи одержання результативності відстеження

Для проведення відстеження результативності регуляторного акта застосовувався соціологічний метод відстеження. Для соціологічного методу відстеження проводилось опитування серед зацікавлених підприємств, установ та організацій, а також суб’єктів господарювання, діяльність яких пов’язана з розміщенням зовнішньої реклами.

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних

На основі опитування зацікавлених підприємств, установ і організацій, а також суб’єктів господарювання, діяльність яких пов’язана з розміщенням зовнішньої реклами, було встановлено, що опитувані позитивно ставляться до скасування розпорядження Київської міської державної адміністрації від 23.08.2007 №1100 «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Києві», оскільки це розпорядження застаріло і назріла необхідність розробки та прийняття нового порядку, який би спростив та уніфікував процедуру отримання документів дозвільного характеру у сфері розміщення реклами.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

Скасування зазначеного вище розпорядження дала можливість Київській міській владі розробити цілком новий Порядок розміщення реклами в місті Києві, який був спрямований на уніфікацію всіх процедур з питань розміщення зовнішньої реклами, реклами на транспорті комунальної власності та реклами в ліфтах жилих будинків комунальної власності міста Києва.

9. Оцінка результатів реалізації регулювання регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.03.2010 № 197 «Про скасування розпорядження Київської міської державної адміністрації від 23.08.2007 № 1100» позитивно вплинуло на ринок реклами. Оскільки, скасування зазначеного вище розпорядження дала змогу спростити процедуру видачі документів рекламодавцям та розповсюджувачам реклами, уніфікувати всі процедури з питань розміщення зовнішньої реклами, реклами на транспорті комунальної власності та реклами в ліфтах жилих будинків комунальної власності міста Києва.

Київська міська державна адміністрація
kievcity.gov.ua

Запись опубликована в рубрике Новости Киева. Добавьте в закладки постоянную ссылку.